- בית
- /
- בלוג ניקיון
- /
- טיפים לניקיון טוב במשרד
טיפים לניקיון טוב במשרד
חברת א.א.א ניקיון מתמחה מזה שנים בעבודת ניקיון משרדים, הן גדולים והן קטנים. במשך השנים, צברנו ניסיון רב להתנהלות נכונה וניקיון יעיל, מהיר ושקט, כך שלא יפריע להתנהלות עובדי החברה. ניקיון סביבת המשרד הינה חשובה ביותר לצורך תפקוד יומיומי יעיל, עבודה נעימה וסביבה אסטטית שמפיצה ניחוחות נעימים.
אז הנה מספר טיפים לניקיון יעיל של משרד
המשאב החשוב ביותר לניקיון יעיל ופרקטי של משרד, הוא כמובן המשאב האנושי – אנו דואגים לגייס לחברתנו עובדים המנוסים בעולם הניקיון, בעלי ידע בעבודה עם מכשירי ניקוי שונים, כמו שואבים תעשייתיים או ניקיון חלונות ו-ויטרינות הדורשים מעט "אתלטיקה". העובדים שלנו נבחרים בקפידה, כאשר הקריטריונים לגיוסם, מעבר למקצועיות, היא הנעימות שמשדרים, כי בסופו של דבר, מדובר במתן שירות לכל עניין ודבר, וחשוב שיעשה בצורה נעימה ועם חיוך.
חומרי ניקיון באיכות גבוהה ביותר למשרד
על חומרי הניקיון אנחנו לא מתפשרים! השוק רווי בחומרי ניקיון שונים, חלקם יקרים יותר או פחות, כאשר חומרי ניקיון עשויים להיות רעילים ולהכיל חומרים מזיקים, במיוחד למקומות סגורים. אנו מקפידים לבחור חומרי הניקיון עמם אנו עובדים בקפידה יתרה, על מנת שהריחות שלהם לא יהיו חזקים מחד, אך שעבודתם תהיה יעילה ותבצע הניקיון מאידך.
ניהול נכון של ניקיון במשרד
המשאב האנושי כאמור, הוא החשוב ביותר, כשלאחריו – חומרי הניקוי. אך עם זאת, יש לדאוג כי תתבצע סינרגיה בין כל המרכיבים, משמע, יש לדעת כיצד לנהל העבודה היומיומית על מנת שתתבצע על הצד הנכון ביותר. יש משרדים שמעדיפים לחלק את ניקיון המשרדים בערב ובבוקר על כן, הניהול שלנו עובד על חלוקת העובדים בין החדרים ועמדות העבודה, הקפיטריות וחדרי הנוחיות, כך שלמעשה, כל עובד יודע להיכן צריך ללכת ומה עליו לעשות. חלוקת המשמרות מתבצעת בהתאם לרצונם ונוחיותם של עובדנו, כשעובדי משמרת הבוקר יודעים מה עליהם לבצע, וכך גם עובדי משמרת הערב. כמו כן, אנו דואגים לבצע רכש של חומרי הניקוי ולוודא כי החומרים שבידנו הם הטובים ביותר. כמובן, כחלק מהניהול, אנו דואגים להיות בקשר רציף עם מנהלי המשרד, על מנת לוודא כי עבודת הניקיון מתבצעת על הצד הטוב ביותר.
קרא עוד: חברת ניקיון משרדים
קרא עוד: ניהול ואחזקת מבנים