- בית
- /
- בלוג ניקיון
- /
- ניקיון משרד לפני או אחרי הובלה? יתרונות וחסרונות
ניקיון משרד לפני או אחרי הובלה? יתרונות וחסרונות
על מנת לספק לעובדים שלכם סביבת עבודה נעימה ונוחה אתם חייבים להשקיע בניקיון המשרד שלכם. עובדים שמגיעים בכל יום בבוקר למקום עבודה נקי ומסודר נותנים מעצמם הרבה יותר תפוקה והרבה יותר מחויבות ובמצב כזה אתם בתור מנהלים מרוויחים ובגדול. כמובן שגם עבור הלקוחות שלכם הניקיון יכול לעשות את ההבדל ובזמן שאתם נפגשים במשרד עם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים והמשרד מבריק ומצוחצח אתם מציגים את מקום העבודה שלכם באור הרבה יותר חיובי.
אז איך מגיעים לניקיון מושלם במשרד?
אז אחרי שהבנו שמשרד נקי ומצוחצח יכול לא רק לתרום לאווירה במשרד אלא ממש להקפיץ את המשרד שלכם למעלה הגיע הזמן לבדוק כיצד עושים את זה הלכה למעשה. כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון מנצחת אתם למעשה מפקידים את ניקיון המשרד בידי החברה אבל שאלת השאלות היא כיצד נבחר את החברה הנכונה, החברה שתבטיח לנו רצפה מבריקה, שולחנות וכיסאות נקיים, חדר מדרגות מצוחצח ומטבח ללא שום כתם מיותר.
ראשית, חשוב להשתמש בחומרי הניקוי הטובים ביותר, ההבדל בין משרד נקי חלקית למשרד מושלם מבחינת הניקיון יכול בהחלט להיות טמון בסוגי חומרי הניקוי, שנית, חשוב להקפיד לנקות את המשרד פעמיים או שלוש בשבוע בצורה יסודית. במשרד שלכם עוברים כל יום הרבה מאוד אנשים וכל אחד עושה קצת בלאגן ומייצר קצת לכלוך אבל כולם ביחד כבר עושים בלאגן שלם ורק ניקיון באופן קבוע ישאיר את המשרד שלכם נקי כל הזמן. שלישית, שימוש בציוד חדשני ומתקדם זו הדרך הבטוחה למשרד מבריק ומצוחצח, בעזרת מכשור מתקדם חברת ניקיון משרדים יכולה להגיע לכל פינה ולכל מקום במשרד וכך מקום העבודה שלכם נשאר נקי בכל מקום.
האם מומלץ לבצע את הניקיון לפני או אחרי ההובלה?
אם אתם ניצבים בפני מעבר למשרד חדש אתם בוודאי מתלבטים האם לבצע את הניקיון היסודי במשרד לפני ההובלה או אחריה, כלומר האם לבצע את הניקיון במשרד הריק ואז לבצע הובלה של כל הציוד או להעביר את הציוד ואז לבצע את הניקיון הראשוני. הובלת משרד מורכבת יותר מהובלה של בית פרטי, מדובר על ציוד יקר יותר ולעיתים גם כבד יותר ואם אתם לא רוצים לקחת סיכונים ולא רוצים שיהיה נזק לציוד שלכם אתם חייבים לבחור הובלה מקצועית ללא פשרות.
לגבי השאלה של מועד הניקיון התשובה לכך אינה חדש משמעית. מצד אחד, יהיו כאלה שיעדיפו לנקות עד היסוד את המשרד עוד בטרם נכנס למשרד אפילו שולחן אחד ולעומת זאת, יהיו אחרים שיעדיפו לבצע את הניקיון היסודי שכל הרהיטים כבר במשרד כיוון שגם במהלך ההובלה עצמה מצטבר לו אבק ולכלכוך. לא משנה מתי החלטתם לנקות את המשרד, העיקר שתזמינו חברת הובלות מקצועית ויסודית- הזמינו את הובלות 100 ותהיו מרוצים עד הגג.
קרא עוד: פינוי דירה הזדמנות שאסור לפספס
קרא עוד: חברת ניקיון לבתים